JAI NewsRoom مدیریت

ارتقای کیفیت خدمات با پرداخت‌های متناسب به کارکنان در آستارا

25 مرداد 1404 | 14:10
ارتقای کیفیت خدمات با پرداخت‌های متناسب به کارکنان در آستارا

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، علی لقمانی، به همراه علی‌پناه، معاون تعاون اداره کل، با هدف بررسی عملکرد، روند اجرای عملیات و شناسایی مشکلات پیش‌روی کارکنان، از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آستارا بازدید کرد.

وی در جریان بازدید ضمن گفت‌وگو با کارکنان، از تلاش‌های آنان برای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی و بر اهمیت اجرای عدالت اداری در پرداخت‌ها و مزایا تأکید کرد.

لقمانی بیان کرد: هر فردی که عملکرد بهتری داشته باشد، باید دریافتی و امتیازات بیشتری نیز داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان افزود: اجرای عدالت در پرداخت‌ها و توجه به عملکرد کارکنان، انگیزه آن‌ها را افزایش می‌دهد و باعث بهبود کیفیت خدمات به مردم می‌شود.

در ادامه، هریک از کارکنان مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرکل بر پیگیری و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود شرایط کاری تأکید کرد.

بازگشت به فهرست